خانوما چی کار کردین رفلاکس بچه تون خوب بش...؟

۵ پاسخ

پناه من تا کامل به غذا افتاد بهتر شد قبل افتضاح بود دائم بالا میاورد

من معدشو با روغن سیاهدانه ماساژ میدادم و شکم پهلوشو پارچه میپیچیدم و اینکه خوب نشده کنترل شده

پسر من به غذا افتاد درست شد .قبلش داروهم خورد ولی فایده نداشت.

من هیچی الانم گاهی خیلی بد میشه گاهی هم انگار نه انگار

هر وقت یه چیز سردی جات میخوری حتما بعدش یه جایی نبات یا چایی زنجبیل بخور بچه های رفلاکسی به سردی زودتر بالا میارن البته خوب خوب نمیشه که باید دورشو بگذرونه بهتر میشه اما

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی