پناه من تا کامل به غذا افتاد بهتر شد قبل افتضاح بود دائم بالا میاورد
من معدشو با روغن سیاهدانه ماساژ میدادم و شکم پهلوشو پارچه میپیچیدم و اینکه خوب نشده کنترل شده
پسر من به غذا افتاد درست شد .قبلش داروهم خورد ولی فایده نداشت.
من هیچی الانم گاهی خیلی بد میشه گاهی هم انگار نه انگار
هر وقت یه چیز سردی جات میخوری حتما بعدش یه جایی نبات یا چایی زنجبیل بخور بچه های رفلاکسی به سردی زودتر بالا میارن البته خوب خوب نمیشه که باید دورشو بگذرونه بهتر میشه اما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.