۶ پاسخ

اره خعلی خوبه هوا

وااای دلم بارون خواست 😫 ما اینجا افتاب سوراخمون کرد 🦦

وا چقد دلمو هوای حرم کرد دقیقآ اول برج سه 96بود ماه رمضون بود هوا بارونی دوران مجردی با مامانم اومدیم مشهد تو هوای بارونی قذم قدم تا حرم 🥺

هوا بس خوردنی ست😁

خیلی عالیه با پسرم رفتیم پارک بارون گرفت بدو بدو اومدیم خونه😁
بچه کیف کرده بود غش غش می‌خندید بارون میخورد به صورتش🤭

تصویر

اخ اخ اخ

سوال های مرتبط

مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی