اره خعلی خوبه هوا
وااای دلم بارون خواست 😫 ما اینجا افتاب سوراخمون کرد 🦦
وا چقد دلمو هوای حرم کرد دقیقآ اول برج سه 96بود ماه رمضون بود هوا بارونی دوران مجردی با مامانم اومدیم مشهد تو هوای بارونی قذم قدم تا حرم 🥺
هوا بس خوردنی ست😁
خیلی عالیه با پسرم رفتیم پارک بارون گرفت بدو بدو اومدیم خونه😁
بچه کیف کرده بود غش غش میخندید بارون میخورد به صورتش🤭
اخ اخ اخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.