میترسم تست بارداری بزنم دعا کنید باردار نباشم

۱۳ پاسخ

اگه بارداری هم حتما حکمتی توش بوده و خداخواسته نگران نباش

تست بزن ولی ب نظرم کم کم داری میری سمت یائسگی.
چون مامانمم اوجور شد

منم آرزوم بارداری بود که هیچ وقت نشد و به گورم میبرم مخصوصا ناخواسته.
هیچ وقت طعم بارداری و شیردهی و زایمان و .... نچشیدم فقط تو مادر شدن بچه داری کردم که اونم داستان داره تو تاپیکام زندگیمو نوشتم دوست داشتین بخونین

چیشد مریم جان؟؟

سونوگرافی وازینال دادین تا حالت؟
شاید کیست داشته باشی

کابوس همه🤧

چندروزعقب انداختی عزیزم

وای چقد سخت بزن بگو🤣🤣🤣🤣🤷‍♀️🤷‍♀️

وای من انقد دلم میخواد ناخواسته باردار بشم که نگوووووو

هرچی خدابخواد همون میشه ما کی باشیم دعا کنیم ک نشه

من نشستم اینجا دعا میکنم فردا بی بی چک میزنم مثبت بشه اونوقت شما دعا میکنی خدا بهت نده؟

عزیزم میگی با کاندوم بوده حامله نیسی
احتمالا داری سمت یاعسگی میری
ی دکتر زنان برو

بزن خبرشو بده😂

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۴ سالگی