عاشق موهاشممممم🥺







تب بچه رفلاکس شیر خشک

تصویر
۱۳ پاسخ

ای جان

دختر من که مونداره پس چرا 😅😅😅

ماشالا عزیزم موهاش بلنده
دختر من فعلا کوچولوعه موهاش😅
همش تو سه ماهگی ریخت😅

خواهریییش موهای کوچلوی منووو یافته انقد ناناز میشه 🥰

خوداااا
از دختر من ناهمسانه از بجا بگیرم از جای دیگه در میره😐🤦🏻‍♀️

عزیییییزم جوجو😍

ای جانم ماشالله

ای جاااآن موهاشووو

ای خدااا چه نازه

دختر من هرکاری میکنم موااش رشد نمیکنه:(

ای جان موش موشی

ای ننه

چن وقتشه

سوال های مرتبط