۵ پاسخ

دکتر به دوستم گفته بود یک هفته بعد واکسن ۶ ماهگی

من یه هفته مونده بود ۶ تموم کنه شیرخشک ۲ رو شروع کردم

خیر آخر 6 ماهگی باید شروع کنی 🙂

فقط خیلی بچه ها شماره دو بهشون نمیسازه
تموم علائمش رو چک کن

بله عزیزم

سوال های مرتبط