۵ پاسخ

بعد از واکسن یکم پیاده روی کنید تا واکسن سریعتر پخش بشه و درد پاش یه روز باشع. خداروشکر برا پسر من راحت گذشت، روز اول فقط بهش استا دادم و بعد ۴۸ ساعت هم بردمش حموم. خیلی سخت نبود ولی خوب بچه با بچه فرق میکنه

میگن هرچی بیشتر راه بره بهتره

انشاالله برای بچه شماآسون باشه

بچه من ۲ روز اول اصلا تب نکرد
الان ۲ دوزه ک تب میکنه دیشب راهی بیمارستان شدم
لعنت ب واکسن

لعنت به هرچی واکسنه ازصبح دیروز که زده دخترم ویران شدازتب وتحوع امروزم اسهال دیشب چشم نزاشتیم

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی