۳ پاسخ

وای نه منم پرودیم تموم شده بود دوروز معده درد بودم و سنگین بود
و روز بعد فشارم افتاد گفتم حتما حاملم
ولی خب مثی ک ویروسه من سروم زدم خوب شدم
قبل پریودیم یه هفته عقب زده بودم تست گذاشته بودم منفی بود

منم همین دیروز دکتر بودم ولی من ایشالله ک ویروسی شدم چون بچه هام داشتن

تست بزن🫣

سوال های مرتبط