۱ پاسخ

من شنیدم پسر بچه طبع بدنش گرمه هوا رو به گرمی میره نباید زیاد گرمی بخوره یا حداقل کنارش سردی هم بخوره
گرمی چیزی ندادی؟

سوال های مرتبط