۵ پاسخ

عزیزم دیگه هوا داره کم کم گرم میشه
هم آب دهان میتونه باشه هم شاید عرق جوشه.
روزی سه بار که بعده غذا دور دهنشو میشوری زیر چونه و گلوشم یه دست بکش

پسرم من وقتی کسی بوسش میکنه اینجوری میشه

عزیزم مال اب دهانه
پسر من اب دهانش میریزع اینجوری میشه

از گرما هم میشه

آب دهان ریخته به نظرم

سوال های مرتبط

مامان دلناز..دیانا مامان دلناز..دیانا ۱۱ ماهگی