زیر. بغل. دخترم اینجوری شده از چیه 😳

تصویر
۶ پاسخ

اصلا دست نزن ببر دکتر اطفال دختر منم همینجوریه منتها قرمز نیست دکتر کفت به هیچ عنوان دستکاری نکنید

خوب عکس نگرفتی جوری عکس بگیر که کلا دستش معلوم باشه اونطوری بهتر راهنمایی میکنن
اینجوری عکس گرفتی انگار جوش هست

احتمالاً به خاطر واکسنه

برای پسرم روی بازوش همینشکلی بود دکتر گفت واکسن اضافه زده بودن دوزش رو و بدنش داره میده بیرون دستکاری نکنم،دو ماهی شده که دست نزدم هنوز کامل خالی نشده میره حموم خون میاد و چرک،اصلا روشم کیسه نمیکشم کف رو از بالا میریزم

جوشه دستکاریش نکن خودش خود به خود فروکش میکنه

پشه نزده؟

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۴ ماهگی
مامان لیا مامان لیا روزهای ابتدایی تولد