چیکار کنم ک دکترم قبول کنه سزارین بشم 🥺

۸ پاسخ

پول بدی قبول میکنه ولی نمیدونم چرا بعضی دکترا میگن طبیعی زایمان کنید اگر طبیعی خوب بود خودشون سزارین نمیکردن ولا همه دکترا بچه میارن سزارین هستن🥲

چرا آخه سزارین خیلی بده. آدم سابق نمیشی

باید پول بدی بهش خیلی راحت قبول میکنن چون طبیعی اصلا به نفعشون نیس ..البته خودتم داغون میکنه طبیعی ...

فک کنم بری روانشناس بگی فوبیا داری بهت نامه بده میتونی بری سزارین کنی

دکتر من قبول کرده سز کنه اما بیمارستانا خیلی گیر میدن به سزارین

پیل پیل😂😂

زیر میزی

دکترتو عوض‌کن
ب کسی ک ب خواسته ی خودت احترام بذاره

سوال های مرتبط

مامان نینی🎀💕 مامان نینی🎀💕 هفته سی‌وچهارم بارداری