۵ پاسخ

والا من هنوز دو میدم
چون بچم ضعیفه
۳ میگن خیلی ابکی

یک‌سال به بعد باید ۳ بدی

۳ دیگه

۲بگیر شماره ۳ هم بد خوره هم آبه کلن

یکسالگی ب بعد میشه ۳

سوال های مرتبط

مامان محمد و علی مامان محمد و علی ۱۵ ماهگی