منم اینو سفارش دادم بیارین🥹
من خریدم پسرم راحت داخلش میخوابید
من یه تاب نشسته مینیمال اصولی میخوام هر چی تو سایتا نگا میکنم نیست.همشون از این خوابیده هاس یا نشسته هاشم معلومه راحت نیستن
من خودم چون خوشم میاد،بچگیامم داشتم میخوام بخرم
طرحاشونم خیلی گوگولیه دوستدارم بچم داشته باشه
من اینو خریدم واسه ۷ ۸ ماه به بالا واسه سرگرمی خوبه
بعدا گرون میشه
برای من خوب بود تواونم میخابید
منم گرفتم خودم ک ذوق دارم براش 😁😍
اره ما برای دخترم خریدم اما وقتی یک سالش بود. اولش خوب بود ذوق داشت اما تکراری که شد بردیم گذاشتیم خونه پدرم. که اونجا بازی کنه براش تازگی داشته باشه
اصلا کاربردی نیست 🤣 تاب بازی فقط بیرون دوس دارن نه توی خونه
برای یک سال ب بالا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.