مامانا شما تاب کودک گرفتید؟ من دلم میخواد بگیرم فکر میکنم خیلی کاربردیه

۱۰ پاسخ

منم اینو سفارش دادم بیارین🥹

تصویر

من خریدم پسرم راحت داخلش میخوابید

من یه تاب نشسته مینیمال اصولی میخوام هر چی تو سایتا نگا میکنم نیست.همشون از این خوابیده هاس یا نشسته هاشم معلومه راحت نیستن

من خودم چون خوشم میاد،بچگیامم داشتم میخوام بخرم
طرحاشونم خیلی گوگولیه دوستدارم بچم داشته باشه

من اینو خریدم واسه ۷ ۸ ماه به بالا واسه سرگرمی خوبه
بعدا گرون میشه

تصویر

برای من خوب بود تواونم میخابید

منم گرفتم خودم ک ذوق دارم براش 😁😍

اره ما برای دخترم خریدم اما وقتی یک سالش بود. اولش خوب بود ذوق داشت اما تکراری که شد بردیم گذاشتیم خونه پدرم. که اونجا بازی کنه براش تازگی داشته باشه

اصلا کاربردی نیست 🤣 تاب بازی فقط بیرون دوس دارن نه توی خونه

برای یک سال ب بالا خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد