من دوهفتس میدم با فرنیش قاطی میکنم خیلی دوست داره
موز بد نیست فقط مواظب یبوست باش
من هرروز به پسرم موز میدم
از ۶ماهگی
چرا بد باشه!؟
منم میترسم بدم از بس گفتن باعث میشع دیر زبون باز کنه
من که از ۶ ماهگی دادم بهش
بده بابامقویه نمیخادی دونه کامل بدیک من توفرنیشواوتمیلش ی کوچولومیزنم
دختر من هر روز موز میخوره خیلی هم از خوردنش لذت میبره
دکتر ب من گف از ۸ماه ببعد میتونی بدب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.