نوش جانتون
ترک اوشاخلاری😂😂😂نوش جان
نوووش جان
ایسیرم
این همه رو میخوره مقدارش خیلژ زیاد نیست برای یه بچه
بیز هله ناهار یممیشوخ🤣🤣
البته پناه خورده خوابیده
ما منتظر خواهری هستیم
نوش جونت😘
دارم میام سمت پیرانشهر طرف بناب رد میشیم اگه کبابی عالی تو مسیر بناب که تو جاده عالی و خوشمزه باشه معرفی کنین شماره و ادرس هم بدین زحمتی
سلام خوبین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.