۷ پاسخ

زیاد نگیر
ممکنه یه مارک بگیری بهش نسازه

۱ زیادنگیر اصن

وا اینجا همه ۶۵۰ تومن من خودم ارزون بود سایز یک ۴۴ تایی خریدم ۲۵۰ دوتا بسته گرفتم سایز دو هم ۴۴ تایی ۲ بسته گرفتم

منم گرفتم پوشکاشونو

دیشب پرسیدم ۶۵۰

پوشک زیاد نگیر من برا دخترم دوسه مارک عوض کردم تا بهش ساخت و حساسیت نداد

چقد شده پوشکا قیمتشون

سوال های مرتبط

مامان شاهیار مامان شاهیار روزهای ابتدایی تولد