شماهایی ک بچتون سه ماهشه قورمه سبزی میخورید؟

۱۶ پاسخ

من سه ماهه حبوبات و لبنیات چیزای نفاخ نخوردم

نه نمیخورم

از روز اول همه چی خوردم

اره..آشم میخورم از بعد چهل روز کم کم همه چی میخورم بعدش هم چهارزیره میخوره نفخشو میگیره

همه چی میخورم

ببين شنبليله براي شير مادر معجزه ميكنه. من خورشت كرفس درست ميكنم ولي با سبزي قرمه😂 لوبيا هم نداره

هرچی نفاخ خوردی عرق نعنا بخور بعدش

خودم سه روزه که بود پاشدم درست کردم حال داد😂

من بعد از چهل روزگی همه چی خوردم بجز سیر و پیاز خام و البته خیار و گوجه سبز که میگن خیلی نفخ داره
فقط حبوبات رو از شب قبل خیس میکنم که نفخش گرفته بشه

از یه روز قبل لوبیاش رو خیس کن
من اگه لوبیا خیس نکرده بخورم دلش درد میگیره ولی آبگوشت و قورمه سبزی رو قبلش خیس میکنم و میخورم چیزی نمیشه

زیر ۱۰ روز می‌خوردم

من از ۳ماهگی همه چی میخورم.فقط حبوباتو از قبل خوب خیس میکنم.

اره همه چی

بله‌من از روز سوم‌خوردم😎

همه چی میخورم

زیر ده روز بود خوردم 🤕

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی