تحت نظر باردار شده؟ چون حالت نرمال سونو شکمیه اصلا واژینال نداره
والا من از وقتی فهمیدم باردارم سونو واژینال انجام داد دکتر
واژینال؟
تو بازداری انجام نمیدن اصلا مگر این ک مورد خاصی باشه
همه سونو ها شکمی هست
من از وقتی باردار شدم واژینال نبود معمولی می کرد هر بارش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.