۷ پاسخ

در ضمن...اکانتمو متاسفانه باید بخاطرت پاک کنم...که اینجا نبینیم...اگر پیاممو زیر هرپستی دیدی دنبالم نکن لطفا.

من یونی زینک میخورم خیلی ریزشم کم کرده و بیبی هیر دراوردم

والا من شیر نمیدم اما موهام داره میریزه

من با این که مولتی ویتامین هم میخورم بازم ریزش دارم🫠

من موهامو رنگ کردم(یه شک بهش دادم)،هنوز ریزش مو دارم

من ک شدید ریزش دارم
حس میکنم همینجوری پیش بره کچل شم دیگ 🤦🏻🤦🏻

وای گرفتارم من ک هنوز هیچی

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۴ ماهگی