نگرانی نداره ماال من تا دیروز گیرش بودم
فدا سرت. روز چهارمی تازه. دستگاه بگیر تو خونه بذارش زیر مهتابی. تند تند ام شیر بده زود میاد پایین
حتما خنک نگهش دار لباس خیلی خیلی کمتنش کن
بچه منم الان دو روز و دو شب زیر دستگاه😥😥
از دختر من 15 بود با دستگاه اومد پایین
دخترم ۱۴/۵ بود
دو شب بستری شد و خوب شد
بستری کردنش؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.