۵ پاسخ

اصلا ۱۱ دستگاه نمی‌خواد که! منم پسرم ۱۱ بود،تند تند بهش شیر دادم و قطره شیرخشت خیلی خوب و زود اومد پایین

پایینه ک بزار دستگاه یکی دوروز تموم میشه میره

پسرمن12ونیم بود نذاشتم دستگاه قطره داد دکتر خودمم تن تن شیردادم نخود خیس میکردم شب تاصب دوقطره ابشومیدادم ب بچه یکمم خودم می‌خوردم بعدش حتما عرق نعناع میخوردم

بذارید. باید جاش خنک باشه. تن تند شیر بدی.
اگر شیر خودت رو میدی چربی نخور

هیچی نمیشه ایشالا بزار دستگاه زردی دخترم ۱۲ونیم بود ۲ روز گذاشتیم اومد پایین نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد