۵ پاسخ

بازم دستگاه نگه دار بیمارستانی سختته بیار خونه

شیر خشت جوابه
اگه شیر مادر میخوره و نمیخای ول کنه، با سرنگ بهش شیر خشک هم بده دفع رو زیاد میکنه زردی رفع میشه

عزیزم سردی بخور و ب بچه هم قطره بده من از داردخونه گرفتم و واسش مهتابی بزار و زود زود بهش شیر بده بچه من ۱۳ بود خدارو هزار مرتبه شکر با این چیزا خوب شد

۱۲ دیگ‌برا سن‌۱۸ روزگی بچت‌خوبه. نگران نباش. هی شیرش بده شکمش کار کنه میره دیگ

12خوبه نگران نباش، فقط شیر زیاد بده تا دفع‌ زیاد باشه. من پسرم سه بار زردی گرفت هی میرفت تو دستگاه خوب میشد، باز دو روز بعد دوباره 17میشد.تا 40روزگی میگن طبیعیه. نگران نباش فقط شیر بده به بچه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد عمران🫀😘 مامان محمد عمران🫀😘 ۲ ماهگی