چیکار کردی بستری کردی؟
برا منم ۱۱ هس گفته بزار دستگاه خونه
واسه من 14 بود بستری کردم رایگان هم شد تو بیمارستان دولتی ولی بدیش اینه خون میگیرن از بچه همش ببینن اومده پایین یا نه یک شب موند سه بار خون کشیدن ازش اومد رو 8 بعد چند روز دوباره رفت 12 دستگاه بگیر همش شیر بده تند تند
بستری نکن دستگاه بگیر بچه من زردیش۲۲بود بستری شد
بچه من رو ۱۲ بود زردیش دستگاه اوردم خونه ۳۰ ساعت زیر دستگاه بود هر نیم ساعت نیم ساعت هم شیر میدادم
بعد ۳۰ ساعت درست شد بردم دکتر اومده بود رو ۴گفت خوبه هیچی نده دستگاه بیار خونه بزار خونه رو هم خنک نگهدار نیم ساعت نیم ساعت هم شیر بده
من بستری کردم عزیزم عالیه بهتراز تو خونس تازه بدون بیمه دو شب شد ۴۰۰اصلا هزینه ای نداره دستگاهاشم خیلی بهتره این خونه ای ها فقط بدن بچرو میسوزونه از طرفیم خیلی مراقبتا میخواد ک باید حواست به قند بچه این چیزاش باشه
من ۱۲ بود دو روز تو خونه دستگاه گذاشتیم قطره شیر خشت هم دادیم اومد رو ۵
نهههههه اصلا بستری نکن اشتباه نکن من اصلا بستری نکردم دکترم نزاشت میگفت نیاز نیست بهش سه وعده شیر خشک دادم صبح و ظهر و شب هر یکساعت شیر خودمو دادم و از عطاری شیر خشت گرفتم سه وعده هر ۱۲ ساعت خوردم چیز خنک خوردم گرمیجات نخوردم اصلا در عرض یک روز شد ۹
نه بستری نکن دستگاه بیار خونه ۴۸ ساعت استفاده کن ، خیلی زیاد شیر بده ، خودت خنکی بخور ، دمای اتاق رو کم کن لباسشو کم کن و قطعا میاد پایین
ولی بازم تصمیم با خودته
دکتر ما میگفت همین الان بستری وای خیلی بده
بعد فرداش پیش یه دکتر دیگه بردیم گفت پولت اضافیه بیا دستگاه بهت بدم بذار دستگاه تو خونه به موقع شیر بدید جاشو عوض کنید یک یا دو ساعت تو دستگاه باشه همون اندازه بیرون
بچه رو بیمارستان اذیت میکنن
اگه دیدید با دستگاه بعد ۴ روز بهتر نشد اون وقت ببرید بستری کنید
نه اصلا بستری نکن
برای بچه من ۱۴ بود
ما دستگاه گرفتیم ۴ روز دستگاه تو خونه بود خیلی خوب بود
بعدش روزی یه قطره اب انار میریختیم تو دهنش یه قطره نه بیشتر
با ترنجبین دم کرده روزی یکبار میدادیم
بچه ام خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.