من بعد ۶ماه پسرم پریود شدم ماه بعدش هم شدم..اخرین پریودیم۱۱برج یک...الان هنوز نشدم یه بار تست دادم منفی بود..دوما گذشته به نظرتون از چی میتونه باشه..شیر خودمو میدم.اولین باره اینقدر عقب میفتم همیشه نهایت دو سه روز عقب میفتادم
منم 25اسفند شدم تا الان نشدم فکر. میکنم حامله ام😭حالت تهو دارمم
منم دی بهمن شدم ولی بعد اون نشدم
ای بنده خوب خدا
دقییقا منم ۱۱ ماهگیش پریود شدم و ماه بعدش نشدم الان شدم
اولاش هنوز منظم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.