واای چقد ناراحت شدم منم سفارش دادم هنوز ی ماه شده نیوردن هی امروز فردا میکنن 🤦🏼♀️خدا نگذره ازشون همه جوره ادم استرس داره استرس اینم باید بکشه
عجب آدمایی پیدا میشن
بچه بدنیا اومد هنوز سرویس و نیاوردن 🥺
وای چق حس بدیه چه ادمایی پیدا میشن
فک میکنم اول از همه باید اتحادیشون بری
اول برو صنف یا تعزیرات شکایت کن بعد خودشون میخانش بعد اگه جواب نگرفتید میگن بری دادگاه
مطالبه وجه بزنید بیعانه رو پس بگیرید و خسارتی که در نظر گرفتید دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دادخواست رو ثبت میکنن
دفاترقوه قضاییه باید برید
فکر کنم دفتر خدمات قضایی باید برید،هزینه هم دادین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.