مامانا مراقب باشید

تصویر
۴ پاسخ

من یه سال پیش با اینکه بچگی گرفته بودم گرفتم. مردم و زنده شدم. حواستون باشه. دکتر به من گفت که ممکنه اون که گرفته باز بگیره. من که دوبار گرفتم

خدا رو شکر من دوسال پیش گرفتم تموم شد رفت خیلی خیلی شدید گرفته بودم حالم خیلی بد بود.

خب خداروشکر من بچه بودم گرفتم چقدم بد بودددد تمام تنم میخارید

من هیچوقت آبله مرغان نزدم خیلی میترسم تو بارداری زبانم لال از کسی نگیرم

سوال های مرتبط

مامان شنگول🐥👼 مامان شنگول🐥👼 ۴ ماهگی