۵ پاسخ

وای بچه منم هیچجوره نمیخابع

من کلی میگردونمش تا خسته بشه بعد اهنگ میزارم واسش میخوابه و در آخر کمرم داغونه😅 🤭 ولی همین که میخوابه خدارو شکر

پسر منم همینه عزیزم بذار بلند شه بازی کنه انرژیش میفته می‌خوابه بخوایم ماهم دربرابرشون مقاومت کنیم که بخوابن لجباز میشن

دیگه بزرگ تر میشن و شیطون تر بزار خودش از خستگی گریه کنه بعد بخوابونش

والا پسر منم همینه پدرم در اومده😑

سوال های مرتبط