من۲قاشق غذاخوری پودرمیریزم حدود۶۰تا۹۰سیسی آب
عزیزم به اشتها و سن بچه بستگی داره اگه دخترت توی سن مناسبه و اشتهاش خوبه بهش بده.
ولی واقعا سرلاک خیلی خوشمزه ست ملیسا خیلی دوست داره.
من ۳ قاشق غذاخوری میدم
در حد یک قاشق درست کن اگر خورد باز یکی دیگه درست کن
چرا خیلی زیاده
پسرمن فقط برا صبحانه میخوره
دوقاشق سرپر بیشتر از نصف کاسه میشه
درحدی که رقیق بشه اب جوش بریز قاطی کن بمونه سفت تر و غلیظ تر میشه
من با شیر درست میکنم
ولی ۹ قاشق زیاده
۹ قاشق خیلی زیاده .اب کمیریزی بیشترم میشه .
۴ یا ۵تابریز
60 سی سی آب جوش یا شیر گرم
2 قاشق غذاخوردی سرلاک
سرخالی بریز اگه شل بود یکم اضافه کن
سلام مامانا من کانال ایده ماهگرد دارم برا نینیها اونم روبیکا حتما عضو بشین مطمئنم خوشتون میاداینم لینکqwer1no
#پوشک#عکاسی#سینهمادر#مولفیکس#کولیک
کاپ شیرخشک گذاشنم توش ۵ تا کاپ میریزم میخوره سیرشمیکنه
یه بار بده ببین اصن دوس داره
بعد دیگه دستت میاد چقدر میخوره
هرچی نوشته رونصف بریز
زیادهههه بابا
من دخترم نمیخوره ولی دوستم دو قاشق میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.