جواب اولیه آمینو سنتز آوند.خدا روشکر همه چیز نرمال بود🙏🙏🙏

۸ پاسخ

جوابش چند روزه اومده؟

خداروشکر عزیزم منم دادم دیروز جواب اولیه اومد خداروشکر نرمال بود عددم بالا بود تو انتی ک امینو دادم ۴.۹۲ بود

عدد مشکوک ب سندروم چند بود میشه بگی

منم هم جواب اولیه خوب بود ولی جواب دومی هنوزنیومده من اهواز دادم ازمایشگاه نرگس شد 21 میلیون فقط ازمایشگاه برد 75۰۰هم دکتربرد ‌

عزیزم میشه بگی چقدشدهزینش ؟ کدوم شهری

خدارو شکر

منم جواب اولیه امروز اومد
برا شما جواب اولیه بود با دومی
بعد چند روز اومد؟

الهی شکر خدا کنه واسه منم نرمال باشه
ببخشید مشکل شما چی بود آمینیوسنتز دادین؟

سوال های مرتبط

مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان نی نی گلی مامان نی نی گلی ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری