بچه ها پدی لاکت برای چیه؟

۶ پاسخ

کلا یه دارو پروبیوتیک هست کمک به رشد دستگاه گوارش اگه اسهال باشه خوب می‌کنه اگه یبوست باشه خوب می‌کنه برا رفلاکس هم خوبه

بهبود عملکرد گوارش

دل درد نفخ اسهال

نفخ و دلدرد

گوارشو اوکی میکنه برا رفلاکسم خبه

دلپیچه و نفخ

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان اهورا کوچولو مامان اهورا کوچولو ۳ ماهگی
مامان دلآرام👼🏻 مامان دلآرام👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان آرن كوچولوم☺️ مامان آرن كوچولوم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان بی نام مامان بی نام ۵ ماهگی
مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان نورا خانوم💕 مامان نورا خانوم💕 ۱۳ ماهگی