ب منم گفته چون بچه اولم زود بدنیا امد ولی من شیاف گذاشتم قبول نکردم سرکلاژ بشم😑🤣🤣
چراس کلاژ؟براچیه؟؟
چیز خاصی نیس
فقط عصابت یکم به هم میریزه اگر حساسی
من انجام دادم خیلی راحتع اصن هیچ دردی نداشتم با بیهوشی انجام دادم
خود سرکلاژ راحته من بیهوش بودم بعدش یکم درد داشتم که شیاف گذاشتن حل شد یک شب هم بیمارستان بودم.بعدش هم استراحت هستم دراز کشیدم فقط برای دسشویی و غذا خوردن یکم میشینم دوباره دراز میکشم هرزگاهی هم ۴.۵ قدم داحل خونه راه میرموفقط برای دکتر از خونه بیرون میرم
استراحت بعدش خیلی سخته تا آخر بارداری
من دوبار تا حالا سرکلاژ شدم اصلا نگران نباش هیچی احساس نمیکنی ولی تا آخر بارداری خیالت راحته
اصلا به خودت سخت نگیر
خیلی عمل اسونی هس حتی اسون تر از اون چیزی که فکر میکنی منم 18 هفته انجام دادم دو هفته استراحت مطلق شدم الانم دارم کارا روزمره رو انجام میدم در کنارش استراحت هم دارم ولی بعدش دیگه خیالت راحته
خیلی راحته اصلا هیچی متوجه نمیشی یه شبم بیمارستان بستری هستی بعدش هم اصلا نباید نزدیکی داشته باشی پله بالا پایین نکنی استراحت کنی بیشترر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.