بچم همش بالا میاره چیکارش کنم؟

۵ پاسخ

کم شیر بده . جا نداره بر میگردونه

بیشتر از حجم معدش شیر نده بهش

چون آروغشو نمگیری شاید بالا ‌ بیاره

به دکترش بگید

آروغشو بگیر

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی
مامان مامانِ امید🧸💙 مامان مامانِ امید🧸💙 ۳ ماهگی