پناه رو دیگه خیلی ها گذاشتن تکراریه بنظرم بجای مهدا، مهوا بزاری قشنگتر میشه، بازم هرجور خودت صلاح میدونی گلم ماها فقط نظرمونو میگیم
مهدا
پناه رو برا پسر هم میزارن...مهدا یا مهوا عالیه
پناه قشنگتره
پناه.
پناه.
پناه.
مهدا؟مَن درآوردیه؟
پناه.
پناه.
پناه.
پناه خيلي قشنگه اما خيليا گذاشتن اگه با اين موضوع مشكلي نداري بنظرم از مهدا بهتره
پناه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.