۱۳ پاسخ

پناه رو دیگه خیلی ها گذاشتن تکراریه بنظرم بجای مهدا، مهوا بزاری قشنگتر میشه، بازم هرجور خودت صلاح میدونی گلم ماها فقط نظرمونو میگیم

مهدا

پناه رو برا پسر هم میزارن...مهدا یا مهوا عالیه

پناه قشنگتره

پناه.

پناه.

پناه.

مهدا؟مَن درآوردیه؟

پناه.

پناه.

پناه.

پناه خيلي قشنگه اما خيليا گذاشتن اگه با اين موضوع مشكلي نداري بنظرم از مهدا بهتره

پناه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان آرادوآوین مامان آرادوآوین ۱۴ ماهگی