اسم پارمیس قشنگه یا لیانا ؟


موندم اسم دخترمو چی بزارم 🥺

۱۷ پاسخ

به نظرم لیانا خیلی قشنگ تره معنای قشنگی هم داره🥹🤍

لیانا خیلی قشنگ تره پارمیس قدیمی شده یه مقدار

لیانا قشنگتره

لیانا

لیانا من اگه بچم دختر بود لیانا میذاشتم

آرتمیس هم قشنگه
بنظرم لیانا
اما اگ بخوای تک باشه همون پارمیس چون الان لیانا زیاد شده
یا اسم ساده تر ک همیشه بروز هست الینا

ليانا👌🏻

لیانا قشنگتره

من منتظر بودم دختر شد بذارم تیا که پسر شد

من هم هنوز نمیدونم چی باید بزارم لیانا قشنگه

منم تصمیم دارم بزارم لیانا

لیانا

لیانا

لیانا

لیانا

لیانا

لیانا

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی