بنظرمن خیلی بیمارستان خوبیه
هم دکترای خوبی داره هم رسیدگی خوبی دارن
سه شنبه اونجا بودم هرکس زایمان کرده بود اونجا از همه لحاظ راضی بود اتاق هاش هم رفتم دیدم دوتخته اس خیلیی هم تمیز بود
بد نیست در کل ولی از امکاناتش چیزایی که من شنیدم اینه که قبل زایمان اجازه ورود همسر رو نمیدن مگر در حد پنج دقیقه ماما همراه میتونی از خودشون بگیری پنج تومنه فعلا در همین حد میدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.