خانوما بیمارستان هدایت چطوره؟؟

۲ پاسخ

بنظرمن خیلی بیمارستان خوبیه
هم دکترای خوبی داره هم رسیدگی خوبی دارن
سه شنبه اونجا بودم هرکس زایمان کرده بود اونجا از همه لحاظ راضی بود اتاق هاش هم رفتم دیدم دوتخته اس خیلیی هم تمیز بود

بد نیست در کل ولی از امکاناتش چیزایی که من شنیدم اینه که قبل زایمان اجازه ورود همسر رو نمیدن مگر در حد پنج دقیقه ماما همراه میتونی از خودشون بگیری پنج تومنه فعلا در همین حد میدونم

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس🎀👑 مامان پرنسس🎀👑 ۹ ماهگی