گریپ واتر و میکسچر نده
نعنا داره شکمش و بدتر سفت میکنه رفلاکسش هم تهدید میکنه در نهایت اذیتش بیشتر میشه
من کولیکیز ۶ساعتی میدم
پدی لاکت هم ۸ساعتی
خوبه
اینفاکول اصلی پیدا کنی عالیه
برای دخترم پدی لاکت و سایمتیکون و گریپ میکسچر خیلی خوب بودن و جواب داد ولی قبل اینا دکتر چیزای دیگه بهش داده بود که اونا اثری نداشتن
سلام به این قطر رو چه موقع باید بدیش دختر منم کولیک داره
اگه ریفلاکس داره اصلا گریپ ندید من دادم بدتر شد بچم
برای کولیک هم کولیکز برای بچم جواب بود با بایو لاکت
اینفاکول و گریپ میکسچر قوی ترن امکان اینکه اثر کنن بیشتره
گریپ واتر خوبه و پدی لاکت
عزیزم چ علائمی داره؟ از کی شروع شد؟؟
من پدیا بست کولیک میدم خوبه با اهورا نی نی
همه بچه ها کولیک دارین یعنی؟
بچه منم به دنیا بیاد قراره داشته باشه حتما؟
اینفاکول خوبه گریپ واتر هم هنینطور
اینفاکول خوبه
گریپ میکسچر و دایمتیکون برا بچه من خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.