من به پهلو میذارمش بیدارش نمیکنم گناه داره
روی شونه میگرم اما وقتی خابه آروغ نمیزنه اصلا
خاب ک هسته منم میزارم روی شونم یا بالای شکمم اروغشو میگیرم جون دل دردم هست طفلک بدتر نشه
من خوابش بهم میریزه بذارم روشونه م به پهلو میخوابونم خوبه
عزیزم دخترمو بغل میکردم پشتش میچسبید بهم میچرخوندیم اینجوری اروغ میزد
حالت روبه شکم میذاشتم روبالش یا روپاهام خوابیده نمیکردما شیرش برگرده ایستاده تر نگه میداشتم اروغ میزد
گاها نمیزد فقط نیم ساعت نگهش میداشتم روشونه هامیا بغلم تا شیرش بره پایین😁
حتمااااا آروغشو بگیر
به پهلو بخوابونش تَپ تَپش کن
یا بذارش رو شونه ت حتی اگه خواب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.