با کیسه اذیت میشی
لیوان بگیر
با اون راحت تره
عزیزم حتما از کیسه استفاده کن حتی قبلش بچتو خوب بشور با سشوار خشکش کن چون گاهی با دستمالم خشک میکنن جواب ازمایش اشتباه درمیاد
دو نوع کیسه ادرار هستش اونی که ازمایشگاه میده خرابه چشبش باریکو ضعیفه داروخانه یه مدل داره چسبش پهنو قویه اونو براش بزار پوشکش کن بهش حسابی شیرومایعات بده یه رب نشده جیش میکنه
مای بی بی رو برعکس بهش ببند ادرار روش شناور میشه بریز تو ظرفی که بهت دادن من از این روش گرفتم
یه کیسه میدن از آزمایشگاه ...
برا بچه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.