نمیدونم ولی ایشالله یا قیمتا بیاد پایین یا یک شهاب سنگ گنده بزنه به این خراب شده راحت بشیم.
جنگ تو از این بدتر
تو ۴۸ساعت اقتصاد نداشته ایران با خاک یکسان شد
دیگ به چی میگید جنگ
جنگ فقط این موشک توپ تفنگ باشه
ن این اوضاعی ک الآن داریم از جنگ بدتر
مگه میشه اینجوری والا چند روز یهو ترکید انگار
دیگه هیچی مهم نیست ، کاش بزنه همه بریم رو هوا راحت بشیم از جهنمی که توشیم
جنگ اقتصادی حتما میشه بااین قیمتای نجومی
خدا نکنه این همه فشار رومونه این همه گرونی فشار جنگ و انفجارو صدای جنگنده وای خدا نکنههه😭😭
ب جهنم بابا بمیریم بخدا بهتره..نمیشه بااین گرونی زندگی کرد
همه چی شده حسرت
خدالعنتشون کنه ایشالا
فعلا ک ازجنگ بدتر به سرمون اومدهقیمتا روز شمارن و حقوقا برابعضیا کمترشدن و برا بعضیام قطع شدن 😔ولی قطعا میشه چون توافقی درکارنیست ولی زمانش مشخص نیست ....تو بدترین زمانیم ..خدایا کمکمون کن
منی که دغدغهم اینه شام چی بپزم الان 😅
جنگ فعلا اقتصادیه عزیزم
چیکار کردن باهامون که همه به مرگمون راضی هستیم
خدا ازشون نگذره💔💔
جنگ که میشه صد در صد ولی زمانش معلوم نیس
جنگ میشه همین خرداد ماه...فعلا دارن قیمتارو همینجور نجومی میبرن بالا اینم جنگه دیگ..
ایشالله ک نشه ب اندازه کافی کل مردم جنگ عصاب و روان دارن
لنشالله که میشه یا این وری یا اون وری
بیچاره کردن مردمو پدر ادمو دراورد این گرونی
وای گرونی خیلی بده جنگ به کنار ،یه فکری واس این گرونی بشه والا نسل ما خیلی سختیا کشیده ولی با گرونی نمیشه کنار اومد
اونکه میشه ولی غیر از خودشون کسی نمیدونه کی دوباره میشه
نمیدونم اما ایران تا فردا مهلت داره جواب بده
بله متاسفانه
جنگ نمیشه و همیشه جنگ زمینی و هوایی نیست .جنگ اقتصاد و تورم میشه
منم منتظرم ببینم چی میشه که کارو بار شروع بشه واقعا دیگه سخته بیکاری اکثر مردم میگن تا جنگ معلوم نشه کار خبری نیست دست نگه داشتن هرروز خبرارو بالاپایین میکنم هیچی نیس حتی دیگه از جنگم نمیگن جالب اگه توافق شده خب بگین خلاصمون کنید اگه قرار بزنه خب تکلیف معلوم کنید اه
ب نظرم ک ۹۹ درصد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.