۷ پاسخ

اره من دیروزپسرمو بردم دکتر هرعلایمی گفتم گفت رفلاکس 😂😂آخر گفت این رفلاکس لعنتی چیه اخههه والله قدیم اون همه بچه گریه میکرد هیچی نمیگفتن این سالم رفلاکس مد شده😂😂😂

دقیقا کلا تو گهواره هر چی بپرسی میگن رفلاکس😂

والا بخدا راس میگی

جررررر🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂😂

😌🤭تخصصشون فقط در مورد رفلاکس هس به خاطر اون.

دقیقا😂😝

سوال های مرتبط

مامان (ماهان) مامان (ماهان) ۱۱ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی