بستگی ب قد تولد داره و نمودارش
اگه رو نموداره اره عزیزم خوبه،نباید با کسی مقایسه بشه
دکتر پسر منم میگه آره طبیعیه ولی من خودم حس میکنم خیلی کمه ولی هی میگه طبق نمودار و نرمال ،خوبه
دکتر به من گفت چهارسالگی باید حداقل ۱۰۰ سانت باشن پس نرماله
بنظرم کمه
قد و وزن تولدش چقدر بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.