۶ پاسخ

بستگی ب قد تولد داره و نمودارش

اگه رو نموداره اره عزیزم خوبه،نباید با کسی مقایسه بشه

دکتر پسر منم میگه آره طبیعیه ولی من خودم حس میکنم خیلی کمه ولی هی میگه طبق نمودار و نرمال ،خوبه

دکتر به من گفت چهارسالگی باید حداقل ۱۰۰ سانت باشن پس نرماله

بنظرم کمه

قد و وزن تولدش چقدر بوده

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۴ سالگی