عزیزم موز نده بهش خوب نیست
کدوحلوایی. هندونه. گلابی. هلو
من از ۴ماهگیش بهش سیب دادم
من حریره بادوم رو غلیظ میکنم تو این اصاره خوریا کیریزم
گلابی
و سیب رنده شده و بخار پز شده
فعلا زوده برا بقیه میوه ها
خرما .البت نمیدونم از کِی مجازه 😁
جون نوش جونش😍
سیب درختی رنده میکنم میزارم میخوره. بخارپزهم. هندوانه خرمابدون هسته. کدو بخارپز
میگن موز نباید داد
اینجوری شنیدم
همچی میشه گذاشت پوره، فرنی
من خرما له میکنم میزارم براش،
من دیروز برای اولین بار توت فرنگی گذاشتم دادم
البته برای بچهشما خیلی زوده
عزیزدلممم نوشجونش بشه😍
هندوانه هم بشه فک کنم
نوش جونش😍
من عاشق موزم مادرم میگه شاید بخاطر اینکه وقتیکه از شیر گرفتمت فقط موز میخوردی 🤣😂
موز بد نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.