۳۴ پاسخ

دانالو الان تو ترپ ۳۹۰۰ زده این خیلی گرون میده نخری

حالا اگه دانالو هم نباشه بچه بزرگ میشه اگه آدم وسع مالی اش نرسه
من یادمه برند پاپیون و یه برند ایرانی دیگه خریدم که اونم صد در صد نخ پنبه بود و قیمت مناسب ، خیلی هم بچه توش راحت بود خداروشکر

این دیگه داره گرون میگه آقا بزرگ خیلی مناسبه

من هفته پیش ۱۹ تیکه دانالو گرفتم ۳۶۵۰

من ۱۹تبکه دانالو‌گرفتم ۳۵۰۰
گرونتر هم جای دیکت دیدم ۴۵۰۰میدادن

این خیلی گرون میده

این قیمت برند ترکیه اندی واوا میشه خرید

نیلی بگیر
بعد ۱۹ تیکه خیلی کاربردی نیست
۱۳ تیکه بگیر
اینم داره خیلی دیگه گرون میده خدایی
ارزون تره

تو بازار فک کنم ۴نیم بود

کسی ک میخواد اینو بخره ، بکوبه بیاد قشم بصرفته تر پاش در میاد 🤣🤣 تازه چند دست دیگه هم میخره

من ست نخریدم چون واقعا همه تیکه هاش کارایی نداره
ی بادی رکابی،شلوار ومانتو و کلاه کفایت میکنه برای بیمارستان
واسه بعدشم بادی رکابی و سرهمی خریدم

بخدا ک هفته پیش همین‌ سایت گذاشته بود ۵/۵۰۰ ،مث طلا میزارن روزانه رو قیمتش

🥹😭من آرزوی مارک دانالو به دلم موند چون خیلی گرون بود نتونستم بخرم

ترب ارزون تر گذاشته

تصویر

تو سایت ترب سرچ کنید فروشگاه ها با قیمت های مختلف رو میاره
بعضی بسته ها هنوز با قیمت ۳ تومن هستن

حالا اینقد پول بده ادم یه ماهم نمیشه تن بچه کرد سریع کوچیک میشه براش

من گرفتم ۳۲۰۰

من خریدم یک ماه پیش ۳۴۰۰

عجب...😑

سایتش چقد مسخرست

۱۹ پارچه رو نخرید
یه سایت هایی دانالو و نیلی رو تیکه های باز میفروشن انتخاب بهتری هستن
۱۹ پارچه ها تکه هایی دارن که استفاده نمیشه

الان ما باز یه اعتراض میکنیم یه عده وحشی میریزن سرمون و بهمون انگ‌ میچسبونن

ست بیمارستانی گرون نمیدونم واقعا چی دارع ک الکی هزینه میکنید به دردم نمیخوره

درسته برند دانالو هست ولی نه دیگ انقدر گرون

منم مارک دانالو خریدم ۲۰ تیکه ۳٫۵۰۰ چرت انقدر قیمت بالا زده😐

باسلام اصلا نظارتی رو قیمت نداره من چندین مورد دیدم اینجوری قیمت خیلی بالا میزنه
ترب از همه سایت ها بهتره اونجارو چک کنید

دانالو
اچ اند
لوپیلو
اینا برندای گرونی ان

من یه ست ۲۰تیکه گرفتم ۱۲۰۰ میگفتم گرونه😂

من رفتم یه دست لباس شلوار و بلوز بگیرم گفت 1 تومن

شیش میلیون شده؟😐

ن بابا اینقد نیست حضوری برو. من پنج تیکه گرفتم 1890.باز 13 تیکه 3ونیم بود

هی خواهر هیییی ارزو به دل گذاشتن به خیلی چیزا آرزو به دل بمونن انشالله منم بدجوری تو فشارم

شیششششش میلیون؟؟؟؟😐😐😐دیگ خیلیههه

پشمام چرا انقد قیمتش بالاست

سوال های مرتبط