اومدم از سرویس پاشم زیر دلم شدید تیر کشید طبیعیه؟
توالت فرنگی ندارم

۸ پاسخ

اره تیر میکشه مال منم

منم دهنم سرویس شد ولی دیدم واجب رفتم سیار خریدم تاشو چون حس میکردم دیگ بچه له میشه میشینم😅🤣

من یدونه سیارشو گرفتم خیلی خوبه اصلا تو ایرانی نمیتونم بشینم

ما هم نداریم ازین تا شوها همسرم برام گرفت عالیه اصلا دیگه دلم نمیخواد از اونا استفاده کنم بشینم خیلی فشار به شکم میاد تاشو بگیر راحت من کلا میزارمش همسرم جمعش میکنه برا خودش میگه خوشم نمیاد ولی باز برای من میزاره

از اين صندلي طرح فرنگي بگير حتما عزيزم

ببخشید شما طول سرویکس چند بود؟ گفتن باید از فرنگی استفاده کنید ؟

یه فرنگی از داروخانه بگیر حتما
وقتی هفته‌های اولی اذیت میشی بعدا خیلی بیشتر بهت فشار میاد

در اسرع وقت فرنگی تهیه کن گلم هفته ات بالاست به رحم فشار میاد

سوال های مرتبط