هم هفته های من شماهم دردای پریودی دارین؟

۴ پاسخ

من که از زمانی که حامله شدم از اولش تا ۹ ماه درد پریودی داشتم 😂
دکتر جراح م هم گفت که طبیعیه
برای اینه که رحمت بزرگتر میشه کش پیدا میکنه و آبریزش کم هم طبیعیه من حتی لکه هم داشتم
ولی اگه آبریزش زیاد داشته باشی باید بری دکتر

اره عزیزم طبیعی اگه خفیف باشه بگیر و ول کنه

من اولشم ولی شدیداً درد پریودی میاد سراغم

آره عزیزم
منم اینطوری بودم
اگه همراه با خونریزی و آبریش باشه حتما پیگیری کن
ولی اگه فقط درد داری استراحت کن بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان Nini🫀 مامان Nini🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد