من که از زمانی که حامله شدم از اولش تا ۹ ماه درد پریودی داشتم 😂
دکتر جراح م هم گفت که طبیعیه
برای اینه که رحمت بزرگتر میشه کش پیدا میکنه و آبریزش کم هم طبیعیه من حتی لکه هم داشتم
ولی اگه آبریزش زیاد داشته باشی باید بری دکتر
اره عزیزم طبیعی اگه خفیف باشه بگیر و ول کنه
من اولشم ولی شدیداً درد پریودی میاد سراغم
آره عزیزم
منم اینطوری بودم
اگه همراه با خونریزی و آبریش باشه حتما پیگیری کن
ولی اگه فقط درد داری استراحت کن بهتر میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.