۴ پاسخ

شاید تند تند غذا میخوره با عجله

رفلاکس هم میشه

من دخترم اگه خیلی بخوره یا تند تند بخوره سکسکه میکنه

شاید سردی کرده یکم گرمی بده

سوال های مرتبط