سلام دوستان درد سمت راست راست لگن و پهلو طبیعیه

۲ پاسخ

تا لک بینی و درد شدید ندشاتی طبیعیه
دردت شدید بود تانیم ساعت دراز کشیدی آروم نشد حتما اورژانس برو بعد نیم ساعت

سلام منم دردپهلو وتخمدان دارم به نظرم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته هفدهم بارداری