۲ پاسخ

از ماست باید شروع کنی. چند روز ماست بخور اگه بدنش واکنش نداد. ایندفعه پنیر بخور... بعد شیر بخور و....
من پنیر نخوردم ولی چند روزه دارم شیر میخورم اوایل چند تا دون زد کنار لبش فرداش خوب شد. امیدوارم مال پسر منم خوب شده باشه چون شیر خودمو میدم سخت شده برام خیلی

اینم سوال منه اگه فهمیدی به منم بگو

سوال های مرتبط

مامان فندق قشنگم 💙🧿 مامان فندق قشنگم 💙🧿 ۱۴ ماهگی