خانما من ترشم کرده اسید معدم میاد بالا چیکار کنم

۱۴ پاسخ

شیر سرد یکم بخور

وای لاکسی ژل ۸٪ بگیر عالیه . دوتا قاشق با یه لیوان آب بخور. وقتای دیگه هم شیر بخور که اینجوری نشی

دکترت دارو میده ولی میتونی کم کم غذا بخوری که معدت پر نشه

من چون چندساله رفلاکس معده شدید دادم و قرص مصرف میکنم دکتر دارو امن داد راحتک

بیسکوئیت ترد یا نون خشک بخور خیلی کمکت می کنه

فقط امپرازل ۱۰ برای معده دردم خیلی اثر داره

من خرما خوردم چندتا خوب شدم

چقد مضخرف منم تازه اینجوری شدم

عرق نعناع

از معدم تا گلوم میسوزه😩

منم همینطوری شدم خیلی اذیت میشم معدم میسوزه موندم چیکار کنم

فاموتدین ۴۰بخور البته اگ‌تاثیر بزاره من از هفته اول بارداری همینجورم خواهرجان🫩🫩

قرص فاموتیدین ۲۰ بخور عالیه

همه ما همینیمم😖😖😖اصن ی وعض افتضاح

سوال های مرتبط