۱ پاسخ

بعضی بچه ها سرتق هستن دندون میگیرن اگه عکس العمل نشون بدی بدتر میکنن،بعضیا دل رحم هستن تا ببینن دردت میاد ول میکنن
همیشگی نیست نگران نباش
دیدی ول نمیکنه دماغشو بگیر ول میکنه😁

سوال های مرتبط